dimecres, 14 d’octubre del 2015

UNITAT 2 Lectura: A la classe de llengua





Ara busca al diccionari les següents paraules:

 SÉMOLA: Aliment en forma de xicotets grans que es fa amb farina. 
No m'agrada la sémola.

BOLETS: Fong en forma de parasol.
Alguns bolets són verinosos, ves amb compte!

FETGE: Òrgan de l'aparell digestiu, que es troba a la part dreta del cos. 
A mi no m'agrada menjar fetge.
ALBERGÍNIA: Hortalissa comestible de color morat.
Jo m'he menjat una albergínia.

ENGOLIR: Fer passar per la gola.
Estava engolint saliva.
 
ESTONA: Espai de temps d'una certa duració.
Ja fa una bona estona que t'espere. 

FARCIT: Que porta alguna cosa dins.
Les olives farcides m'agraden molt.
 
AGRAIR: Donar gràcies.
Al meu aniversari, sempre agraïsc pels meus regals.
 
ESGLAI: Por causada de sobte per un perill. 
Em van esglaiar molt en Tots Sants.

I fes una oració amb cadascuna d'elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada